ΕΙΣΑΓΩΓΗ

 

Η νεοφυής επιχειρηματικότητα έχει στιγματίσει το διεθνές οικοσύστημα καθώς ολοένα και περισσότερες ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις κάνουν την παρουσία τους αισθητή στο παγκόσμιο στερέωμα. Οι προοπτικές ανάπτυξης νεοφυών επιχειρήσεων είναι αυξημένες και απαιτούν την ενδυνάμωσή τους μέσω χρηματοδοτήσεων ή αύξησης των πωλήσεων. Η τάση αυτή των οργανισμών για ταχεία ανάπτυξη και διεθνή προσανατολισμό επιβάλλει την υιοθέτηση και εφαρμογή διεθνοποιημένων στρατηγικών επικοινωνίας. Η στρατηγική επικοινωνίας δημιουργεί ένα συνολικό και ποικιλόμορφο πλέγμα επικοινωνίας, το οποίο συνιστά την υλοποίηση ενεργειών με ζητούμενο τη μέγιστη δυνατή επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα.

Δρώντας σε ένα περιβάλλον το οποίο χαρακτηρίζεται από ρευστότητα, είναι η υιοθέτηση μιας επικοινωνιακής στρατηγικής που θα μειώσει ή και θα εκμηδενίσει τις πιθανότητες λανθασμένης πορείας πλεύσης και θα επιτρέψει στις νεοφυείς επιχειρήσεις να προσελκύσουν επενδυτές και πελάτες. Στον επιχειρηματικό κόσμο, ο χρόνος είναι πολύτιμος, γι’ αυτό και οι νεοφυείς επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι έτοιμες να παρουσιάσουν την ιδέα τους, το προϊόν τους ή την υπηρεσίας τους δυναμικά, στοχευμένα και με σαφήνεια. Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική ενότητα εντάσσει τους επιχειρηματίες στην τέχνη της στρατηγικής επικοινωνίας εν καιρώ επαγγελματικών παρουσιάσεων. Το επονομαζόμενο «Pitching», δηλαδή η ανάπτυξη στοχευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής αποσκοπεί στην επιτυχημένη επαγγελματική παρουσίαση μιας νεοφυούς επιχείρησης με κυρίαρχο στόχο την προσέλκυση επενδυτών ή/και πελατών.