Επικοινωνία της Επιστήμης των Τροφίμων και της Διατροφής
Μαρία Καψοκεφάλου
Το μάθημα διδάσκεται στo πλαίσιo της κατεύθυνσης «Χημεία Τροφίμων και Διατροφή» του μεταπτυχιακού προγράμματος του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διαπραγματεύεται την επικοινωνία θεμάτων τροφίμων και διατροφής προς επιστημονικά ή άλλα ακροατήρια μέσω προφορικού, γραπτού και ηλεκτρονικού λόγου ή άλλων δράσεων. Σε αυτό το πλαίσιο εισάγονται οι έννοιες του food marketing και του social marketing.
Μέσα από μια διαδραστική μαθησιακή εμπειρία ο φοιτητής μαθαίνει α) να κατανοεί και να ικανοποιεί τις ανάγκες του ακροατηρίου του β) να σχηματοποιεί τα κατάλληλα μηνύματα γ) να μεταφέρει αποτελεσματικά αυτά τα μηνύματα χρησιμοποιώντας τις ενδεδειγμένες διόδους επικοινωνίας.
Το μάθημα θα θεωρηθεί επιτυχές εάν οι φοιτητές:
· συνειδητοποιήσουν το ρόλο της επικοινωνίας στην επιστήμη των τροφίμων και της διατροφής καθώς και τους διάφορους τρόπους επικοινωνίας.
· αναπτύξουν την ικανότητα να αντιλαμβάνονται την επικοινωνία προς διαφορετικά ακροατήρια: ιδιωτικά (πχ συναδέλφους), επαγγελματικά (πχ βιομηχανία, επιστημονικές και επαγγελματικές ομάδες άλλων αντικειμένων ) ή δημόσια (πχ κοινότητα, οργανισμούς, ΜΜΕ) αναγνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες κάθε ακροατηρίου
· ασκηθούν στην ανάπτυξη αποτελεσματικών μηνυμάτων
· βελτιώσουν δεξιότητες που αφορά στην προφορική παρουσίαση και στο γραπτό κείμενο, στην ηλεκτρονική επικοινωνία (blogs, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, smart phone applications κλπ) ή και την εικαστική παρουσίαση (πχ food styling)
· αναπτύξουν γνώση για την επικοινωνία με στόχο την εκπαίδευση και την αλλαγή συμπεριφοράς στα θέματα διατροφής χρησιμοποιώντας πραγματικά παραδείγματα από την διεθνή εμπειρία.
· κατανοήσουν την ευθύνη και την ηθική που εμπλέκονται στην επικοινωνία των τροφίμων και της διατροφής, υπενθυμίζοντας τις σχετικές βασικές αρχές της και Κώδικα Δεοντολογίας.
· μπορούν να καθορίσουν προσωπικούς στόχους αποτελεσματικής επικοινωνίας ως επιστήμονες και επαγγελματίες.
ΛιγότεραΤο μάθημα διδάσκεται στo πλαίσιo της κατεύθυνσης «Χημεία Τροφίμων και Διατροφή» του μεταπτυχιακού προγράμματος του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διαπραγματεύεται την επικοινωνία θεμάτων τροφίμων και διατροφής προς επιστημονικά ή άλλα ακροατήρια μέσω προφορικού, γραπτού και ηλεκτρονικού λόγου ή άλλων δράσεων. Σε αυτό το πλαίσιο εισάγονται οι έννοιες του food marketing και του social marketing.
Μέσα από μια διαδραστική μαθησιακή εμπειρία ο φοιτητής μαθαίνει α) να κατανοεί και να ικανοποιεί τις ανάγκες του ακροατηρίου του β) να σχηματοποιεί τα κατάλληλα μηνύματα γ) να μεταφέρει αποτελεσματικά αυτά τα μηνύματα χρησιμοποιώντας τις ενδεδειγμένες διόδους επικοινωνίας.
Το μάθημα θα θεωρηθεί επιτυχές εάν οι φοιτητές:
· συνειδητοποιήσουν το ρόλο της επικοινωνίας στην επιστήμη των τροφίμων και της διατροφής καθώς και τους διάφορους τρόπους επικοινωνίας.
· αναπτύξουν την ικανότητα να αντιλαμβάνονται την επικοινωνία προς δια
Το μάθημα διδάσκεται στo πλαίσιo της κατεύθυνσης «Χημεία Τροφίμων και Διατροφή» του μεταπτυχιακού προγράμματος του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διαπραγματεύεται την επικοινωνία θεμάτων τροφίμων και διατροφής προς επιστημονικά ή άλλα ακροατήρια μέσω προφορικού, γραπτού και ηλεκτρονικού λόγου ή άλλων δράσεων. Σε αυτό το πλαίσιο εισάγονται οι έννοιες του food marketing και του social marketing.
Μέσα από μια διαδραστική μαθησιακή εμπειρία ο φοιτητής μαθαίνει α) να κατανοεί και να ικανοποιεί τις ανάγκες του ακροατηρίου του β) να σχηματοποιεί τα κατάλληλα μηνύματα γ) να μεταφέρει αποτελεσματικά αυτά τα μηνύματα χρησιμοποιώντας τις ενδεδειγμένες διόδους επικοινωνίας.
Το μάθημα θα θεωρηθεί επιτυχές εάν οι φοιτητές:
· συνειδητοποιήσουν το ρόλο της επικοινωνίας στην επιστήμη των τροφίμων και της διατροφής καθώς και τους διάφορους τρόπους επικοινωνίας.
· αναπτύξουν την ικανότητα να αντιλαμβάνονται την επικοινωνία προς δια