8 - MRT803 - Διεθνές Εξαγωγικό Μάρκετινγκ
Δαμιανός Σακάς
Η παγκοσμιοποίηση και το ηλεκτρονικό εμπόριο συνέβαλαν σε μια πρόσφατη εισροή στο διεθνές εμπόριο. Αυτό που παλαιότερα ήταν εφικτό μόνο από επιχειρήσεις μεγάλης κλίμακας είναι πλέον προσβάσιμο σε μικρές εταιρείες και σε εκείνες που ασχολούνται με τη μεταπώληση. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι δυνατόν να πουλούνται διεθνώς με πολύ μειωμένο κόστος, καθιστώντας τη διεθνή επέκταση και την εξωτερική ανάθεση παραγωγής κατάλληλη επιλογή για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, πολλοί από το στελεχιακό δυναμικό των επιχειρήσεων εξακολουθούν να μην καταλαβαίνουν τα οφέλη της παγκόσμιας επιχείρησης στον κλάδο τους, και ακόμη και για εκείνους που καταλαβαίνουν, αγωνίζονται να βρουν από πού να ξεκινήσουν. Αυτό που αναζητούν οι περισσότερες εταιρείες είναι ένας οδηγός για διεθνείς επιχειρήσεις, που αλλιώς αναφέρεται ως εξαγωγικό μάρκετινγκ.
Στο μάθημα αυτό θα αναλυθούν ενότητες του εξαγωγικού μάρκετινγκ όπου είναι η πρακτική με την οποία μια εταιρεία πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες σε μια ξένη χώρα. Τα προϊόντα παράγονται ή διανέμονται από τη χώρα καταγωγής της εταιρείας σε αγοραστές σε διεθνείς τοποθεσίες. Ωστόσο, υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των προϊόντων που είναι διαθέσιμα σε ξένες χώρες και των προϊόντων που διατίθενται στο εμπόριο ειδικά σε ξένους πελάτες. Εδώ εμφανίζεται η σημασία ενός σχεδίου εξαγωγικού μάρκετινγκ.
ΛιγότεραΗ παγκοσμιοποίηση και το ηλεκτρονικό εμπόριο συνέβαλαν σε μια πρόσφατη εισροή στο διεθνές εμπόριο. Αυτό που παλαιότερα ήταν εφικτό μόνο από επιχειρήσεις μεγάλης κλίμακας είναι πλέον προσβάσιμο σε μικρές εταιρείες και σε εκείνες που ασχολούνται με τη μεταπώληση. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι δυνατόν να πουλούνται διεθνώς με πολύ μειωμένο κόστος, καθιστώντας τη διεθνή επέκταση και την εξωτερική ανάθεση παραγωγής κατάλληλη επιλογή για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, πολλοί από το στελεχιακό δυναμικό των επιχειρήσεων εξακολουθούν να μην καταλαβαίνουν τα οφέλη της παγκόσμιας επιχείρησης στον κλάδο τους, και ακόμη και για εκείνους που καταλαβαίνουν, αγωνίζονται να βρουν από πού να ξεκινήσουν. Αυτό που αναζητούν οι περισσότερες εταιρείες είναι ένας οδηγός για διεθνείς επιχειρήσεις, που αλλιώς αναφέρεται ως εξαγωγικό μάρκετινγκ.
Στο μάθημα αυτό θα αναλυθούν ενότητες του εξαγωγικού μάρκετινγκ όπου είναι η πρακτική με την οποία μια εταιρεία πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες σε μια ξένη χώρα. Τα προϊόντα
Η παγκοσμιοποίηση και το ηλεκτρονικό εμπόριο συνέβαλαν σε μια πρόσφατη εισροή στο διεθνές εμπόριο. Αυτό που παλαιότερα ήταν εφικτό μόνο από επιχειρήσεις μεγάλης κλίμακας είναι πλέον προσβάσιμο σε μικρές εταιρείες και σε εκείνες που ασχολούνται με τη μεταπώληση. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι δυνατόν να πουλούνται διεθνώς με πολύ μειωμένο κόστος, καθιστώντας τη διεθνή επέκταση και την εξωτερική ανάθεση παραγωγής κατάλληλη επιλογή για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, πολλοί από το στελεχιακό δυναμικό των επιχειρήσεων εξακολουθούν να μην καταλαβαίνουν τα οφέλη της παγκόσμιας επιχείρησης στον κλάδο τους, και ακόμη και για εκείνους που καταλαβαίνουν, αγωνίζονται να βρουν από πού να ξεκινήσουν. Αυτό που αναζητούν οι περισσότερες εταιρείες είναι ένας οδηγός για διεθνείς επιχειρήσεις, που αλλιώς αναφέρεται ως εξαγωγικό μάρκετινγκ.
Στο μάθημα αυτό θα αναλυθούν ενότητες του εξαγωγικού μάρκετινγκ όπου είναι η πρακτική με την οποία μια εταιρεία πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες σε μια ξένη χώρα. Τα προϊόντα