Θεωρία συμπεριφοράς καταναλωτή: Συνθήκες Μεγιστοποίησης Ωφέλειας
  1. Γνώση και κατανόηση της έννοιας της ισορροπίας του καταναλωτή τόσο μέσω της διαγραμματικής όσο και μέσω της μαθηματικής προσέγγισης. 
  2. Γνώση και κατανόηση του τρόπου με τον οποίο προκύπτουν οι συναρτήσεις ζήτησης αγαθών από το πρόβλημα της μεγιστοποίησης της ωφέλειας του καταναλωτή. 
  3. Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων υπολογισμού της ισορροπίας του καταναλωτή και των συναρτήσεων ζήτησης χρησιμοποιώντας απλές συναρτήσεις ωφέλειας.
Θεωρία συμπεριφοράς καταναλωτή: Συνθήκες Μεγιστοποίησης Ωφέλειας